Hvor lang er forårssæsonen 2024, og hvornår begynder og slutter den?

Forårssæsonen starter i uge 15 (d. 8. 9. 10. og 11. april) i Søften Forsamlingshus og Galten Selskabslokale.

Sæsonen strækker sig over 10 dansegange i begge byer.

Hvis man gerne vil høre mere om forårssæsonen kan henvendelse ske til Line via mail eller telefon.

Hvilke dage har danseskolen lukket?

Danseskolen har lukket samtidig med skolerne.

Jeg har endnu ikke tilmeldt mig/mit barn til den nye sæson, kan jeg nå det endnu?

Som udgangspunkt lukker Danseskolen for tilmeldning til hold, når der er 25-30 elever på holdene for at sikre en høj undervisningskvalitet. Danseskolen bestræber sig dog altid på at kunne finde et hold til alle, der har lyst til at gå til dans, så man skal derfor ikke tøve med at henvende sig.

Jeg er i tvivl om mit barn kan holde koncentrationen en hel dansesæson. Hvilken betalingsløsning skal jeg vælge?

I efterårssæsonen strækker sæsonen sig over 24 dansegange. Der er derfor to muligheder for betaling: betaling af hele sæsonen på én gang (bindende betaling) eller betaling i rater (i alt 3 rater af 8 dansegange).

Er man i tvivl, om ens barn kan holde koncentration en hel dansesæson, så anbefaler vi altid, at man betaler for én rate af gangen. På den måde undgår man at binde sig for mere end den rate, man har betalt for, hvis barnet ikke længere har lyst til at gå til dans.

OBS: I foråret strækker sæsonen sig over 10 dansegange. Man betaler derfor for hele denne perioden på én gang og det er ikke muligt at dele betalingen op.

Mit barn har ikke længere lyst til at gå til dans. Hvordan forholder jeg mig i forhold til udmeldelse, og kan jeg få refunderet mine penge?

Det sker en gang i mellem, at et barn mister lysten til at danse, og derfor gerne vil stoppe - det er vi selvfølgelig kede af! I dette tilfælde skal man give skriftlig besked om udmeldelse til Danseskolen, så man ikke længere spærrer en plads på holdet.

Det er desværre ikke muligt at få betalt beløb refunderet med mindre udmeldelse skyldes særlige omstændigheder, ligesom man skal betale evt. udestående beløb inden udmeldelsen kan gennemføres.

Jeg har tilmeldt mig til et hold, men har endnu ikke fået bekræftelse. Hvad skal jeg gøre?

Husk altid at tjekke spam-filteret. Hvis ikke man har modtaget en bekræftelse indenfor 10 minutter efter tilmeldingen er sendt afsted, så skyldes det højest sandsynligt, at der er en tastefejl i den oplyste mailadresse. Send derfor gerne en mail til Line@danse-skolen.dk, og vi vil sammen sikre, at tilmeldingen bliver registreret korrekt.

Kan man få en gratis prøvetime?

Man kan altid komme og få en uforpligtende prøvetime på et eller flere af Danseskolens hold. Det gælder dog ikke, hvis de pågældende hold i forvejen er fyldt op.
Det anbefales derfor, at man tager kontakt til Danseskolen på forhånd, hvis man har et ønske om en prøvetime.

En prøvetime er gratis såfremt man ikke ønsker at fortsætte på holdet.

Tager Danseskolen imod fritidspas?

Danseskolen er privatejet og modtager derfor ikke støtte fra kommunen. Derfor tager Danseskolen desværre ikke imod fritidspas.

Nyttige links:

-    www.happydancefeet.dk